Gocmnn Kızlar 18+5 im. 2 gündür karnım cok sertleşti ve şişti. Agrım oluyo özellikle oturup kalkarken 9aylık gibi oturup kalkıyorum canım acıyo sanki bebeğin orası geriliyor gibi bu haftalarda olup da yaşayan varmı hiç?
AtaMommy Gocmnn normal değil canım doktoruna söyle magnezyum başlatacaktır ben 24 haftadayım hiç yaşamadım
Asafkivancannesi Gocmnn bende bu sikayetle 1 hafta yaşıyorum. Magnezyumu günde 3 defaya çıkardı doktorum aynı zamanda progestan kullanıyorum