Pnardlnby Bugün doktor çatı muayenesi yaptı biraz kanaman olabilir dedi öğlen 12 den akşam saat 9 oldu kanamam azaldı ama bitmedi normal mi bebeğin hareketleri iyi arada kasılıyor ama korkuyorum