Sumeyraaa Ylz 5 haftada kesemi gördüm doktorum daha erken normalde kabul etmiyorum 8 haftadan önce dedi bende bekliyorum ayın 18inde randevüm var ama çok merak ediyorum bebeğimi görmek ve kalp atışlarını duymak istiyorum biraz önce sabırsızlanıyorum
nurrrrrr Sumeyraaa aynen takipte kalalım 🙂 ben 7 haftalıkken gideyim diyordum. pazartesi günü kanamam geldi. ilk bebeğimi de 3 ay önce düşürmüştüm. oyle olunca korktum hemen gittim . kalp atışını da duydum şükür . 🙂 çarşamba ya esimle gideceğim. 🙂. sen gittinmi. ilk bebegin mi seninki de
Sumeyraaa İlk bebeğim canım evet geçenlerde hafif kahverengi leke geldi benimde iç çamaşırıma doktorumu aradım Protestan verdi onu kullanıyorum bende hakkımızda hayırlısı olsun
Ylz Pazartesi benim de gidesim var 7 hftalik olucam çok merak ediyorum doktorun ne diyeceğini kızlar kese görüldü pazartesi günü ama doktor bebek icin erken dedi başka doktora gidicem bklm
Kubraislekyay Ylz biz 9. Haftaya girdik bugün bebek 7+3 bebeği geçen hafta gördük ama kalp atışlarını duymadık