Dicle_ 18. Haftama kadar cektim bunu canım. Su içsem çıkarıyordum hiçbir şey yiyemiyordum çok kötüydüm gerçekten ama hafif hafif geçti şimdi biraz daha bir şeyler yiyebiliyorum. Ben çok zorlanmıştım 11 kg verdim ve 2 kez hastanede yattım. Ama çok şükür bebeğe bir şey olmadı. İlk 3 ay senden beslenmiyor zaten kafana takma. Sen kendine dikkat et şimdilik. Evdeysen bol bol dinlen. Tuzlu kraker ve ayva iyi geliyordu bana. Ayvanın üstüne limon sıkıp tuz atıyordum öyle yiyordum. Bir de Prilam Dr diye bir hap var, doktoruna sorabilirsin. o rahatlatıyor beni. Hala daha kullanıyorum.