Muberraonur Yaklaşık 3aydır ellerim kızarıp çatlıyor bazen de kaşıntı oluyor doktorum nemlendirici sür dedi sürüyorum sürekli ama geçmiyor ben egzamadan korkuyorum acaba egzama mı oldum 😥 bepanthol kremleri kullanılır mı gebelikte ?
Haticeky Muberraonur kac aylik hamilesin benimde elelrim surekli catliyo kuruyo kızarıyor falan ne kadar nemlendirsrmde hic nemlenmiyor ayni durum ayak bilek ustum icinde geçerli
Aysenurtimurcin Muberraonur benimde aynı sekılde kışın özellikle çatlıyo kuruyo kıpkırmızı oluyo krem sürüyorum ama ne fayda elim sürekli suyun içinde bulasıktı temizlikti vs derken gidiyo
Melike3777 Muberraonur hamileliğimin başından beri aynı dert var artık kanıyorlar ve sertleşme olmaya başladı ne yapsam ne sürsem bi türlü geçmiyor ve acısıda dinmiyor🤦♀️
Kbrahrl Muberraonur benim annem abime hamileyken ellerinin içi çatlamış gitmedi halada elleri öyle bende korkuyorum benim ellerimde çatlayıp kanıyor sürekli kremler yağlar hiç birşey fayda etmiyor korkuyorum kalıcı olmasından 🤷🏻♀️
Pnr14 Muberraonur bnde de oluyor ama deterjanlarla uğraşınca dha çok oluyor bulaşık felan yıkarken eldiven kullanmak gerekiyor bide nemlendirici olarak bebe yağı sürün ıyi gelio gece yatarken ozellikle