[silindi] Tabi haklısınız doktoruma sordum 2. Trimesterde yaptırabileceğimi söyledi şu anda o kadar zorlanıyorum ki bari çektireyim dedim şu anda hiç birini onaylamadı daha 10 haftalık hamileyim ve 30 hafta bu ağrıyla geçmez parol kullanıyorum o da bir yere kadar antibiyotik verdiler kullanıyorum hiç işe yaramadı keşke yarasaydı da şu süreci atlatabilseydim ama gece uyuyamıyorum 😔 doktorum onayladı netten de bu konuda uzman yazılarını okuduğumda 2. Trimesterde her işlemin yapılabileceği yazıyordu tabi her doktorun yaklaşımı farklı olabiliyor ama ağrının stresi çok daha olumsuz etkileyecek gibi 😕