Kızlar merhaba ben 2 buçuk senelik evliyim 1 buçuk senedir bebek düşünüyorz .Eşimde ve bende herhangi bir problem yok.2 defa çatlatma iğnesi tedavisi,rahim filmi ve geçen ayda aşılama yaptırdım sonuç alamadım.Ve tüp bebek düşünüyorm.Yaptiranlar Yaza bilir mi özelde ve devlette fiyatlar nedir .Ve süreç nasıl ilerliyor.