Zhrnz MerakliKedicik gözün aydın cnm hayırlı ömrü olsun inşallah bebişin darısı biz bekleyenlere inşallah 🤲🤗
kayseri_1234 MerakliKedicik maşallah gözün aydın canım rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin emen uyuyan, gazını rahat çıkaran Bi bebiş olsun inş.
ENA MerakliKedicik ayy maşallah heyecanla okudum. Cok şükür😊 doğum hikayeni heyecanla bekliyoruz canım. Allahim sağlıkla sihhatle analı babalı büyütsün yavrunu💙
Eymeninannesiii MerakliKedicik benimde doktorum Ayşe hoca ay gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah maşallah 💙
MerakliKedicik Derininannesii ebeler çok iyiydi. Allah razı olsun hepsinden . Doktorum Ayşe kavasoğlu . Oda çok iyiydi, anlayışlı güler yüzlü.
Zhrnz MerakliKedicik âmin inşallah şancı 60 larda en fazla kalp atışları yüksek cıktı bebeğin benimde tansiyon düşük o yüzden en düşük ilacı verdiler uyarıcı 2 güne anca doğum olur dediler bekliyorum öylece 😑
Malina MerakliKedicik hayirli olsun canim hadi gozun aydin 🥰🙏 hemsireler ebeler dikkatli mi peki maske eldiven fln yani dikkat ediyorlarmi? Bebege dokunanlar fln nasildi?
MerakliKedicik Malina evet çok dikkat ediyorlar. Zaten bebek hemşiresi dışında kimse dokunmadi Bebege.
miine MerakliKedicik hayırlı olsun canım benim 💕 hangi hastanede doğum yaptın, açılma olması için birşey yaptın mı