Merzey Yarenmerveyildiz bende öyle 39 oldum ama ara ara gelen kasılmalardan başka tık yok yasak günü gelicek diye korkuyorum 😊
Yarenmerveyildiz Merzey benimde ağrım oluyor ama öyle dayanılmayacak gibi değil 😂 valla bi insan bu kadar sancılanmak ister mi ya 😂
Merzey Yarenmerveyildiz benimde öyle ağrılarım var ama çok rahatsız etmiyor 😊 artık gelsin istiyorum 😊🥰
Ylzmeric 37+5 ben de bekliyorum ama hicbir belirti yok. Cati agrisi hep vardi hala var . Sanci yok bakalim cati muaynesi var pazartesi nediyecek doktor 🤭
Mekamu 34ten beri doğurdum doğurcam diye geziyordum. 39u gördük. 40.haftaya gidiyoruz. Sancılar da daha şiddetli ama düzenli değil maalesef. Bir işe yaramıyor, hobi olarak sancı çekiyorum artık 🤦🏻♀️
Beyza78 Nisan annelerinde durum hep aynı bizde bekliyoruz ha geldi gelecek ağrı sancı şu bu stresten artık delircem 39+3