Ysmn_ckr 5+2 günlük hamileyim 2 gün önce keseyi gördük doktorum kan testi istedi hormonlara baktı progesteron 13.5 çıktı az düşük dedi progestan 200 mg vajinal olarak verdi kullanan varmi ilk gebeliğim korkuyorm kanamam yok ama değer düşük mü
ilkbahar Ysmn_ckr önlem amaçlı vermiştir… Ben de hamileliğimi öğrenince hiç birşey olmadığı halde kullanmıştım bi paket.. Onu bıraktım 3-5 gün sonra idrar kaçırmış gibi kanamam olmuştu 😩 sonra yine kullandım bi süre… Ama ben ağız yoluyla alıyodum 🙂
Masalimm Ysmn_ckr ben suan kullanıyorum 17 haftalıgım ılk öğrendiğim de kullanıyordum tehlikem vardı ama geri bırak dedi doktorum şimdi tekrar başladım sağlıklı dedi ama kullanıyorum