Simay41 Duruuuu Kutay, Buray güzel isimler benim kız olacağı için simay koyacağım. Ama erkek olsaydı bunları düşünürdüm 😊
Songsong Biz Oğuz kağan koyacağız sanırım galıba haahha 35.haftadayım biz de kararsızız.kız cocuk cok kolay gelıyor da erkek isimleri daha az sankı metehan ılgaz meriç tunahan göktuğ gediz aras seyhun arel asel arınç yağız yekta gibi gibi