Pnardlnby Bugün doktor çatı muayenesi yaptı biraz kanaman olabilir dedi öğlen 12 den akşam saat 9 oldu kanamam azaldı ama bitmedi normal mi bebeğin hareketleri iyi arada kasılıyor ama korkuyorum
Mekamu E biraz fazla olmuş sanki.. Normalde genelde lekelenme şeklinde oluyor ama doktora sorarsanız daha iyi bence.