5+2 günlük hamileyim keseyi 2 gün önce gördüm doktorum kan ve kan değerlerine bakmak için test istedi yaptık progesteron 13.5 çıktı doktorum az düşük dedi progestan 200 mg vajinal olarak verdi kullanan varmi kanamam falan yok ama herkese de tebbır amaçlı veriyorlarmış ama korktum biraz bebeğe bi zararı olur mu değerim çok mu düşük 🙏