Kızlar doğumu Yaklaşanlar bakabilir mi? 34. Haftaya geldim. 38-39da sezeryan olacak nasipse. Bugün okudum çoğu hastane tüm hamilelere doğum öncesi corona testi yapma kararı almış. Hiç belirti yaşamadan geçiren insanlar var diyorlar. Şimdi aklımdan bu konu çıkmıyor. Benim hiç belirtim yok ama diyelim pozitif çıktı. O zaman bebeği alacaklar mı bizden? Kim bakacak? Emziremeyecek miyiz? O kadar hevesle beklediğimiz yavrularımıza hasret mi kalacağız? Çok korkuyorum ya 😢