Merhaba 😊 bebeğim nst de hep hareketleri az çıkıyor yemek yiyip çikolata yememe rağmen😌evde de bazen gümbür gümbür bazen ara ara gün içinde üç beş kere vurur gider sonra tekrar ara ara vurur bazen 2 dk bazen 5 ben normal görüyordum hareketleri de kısıtlıdır diye ama şimdi tedirginim nedeni varmıdır çünkü yirmi dakka boyunca nst de hareketi sık olması bekleniyor ama öyle yirmi dakka boyunca bebeğim her zaman atmaz 36 haftayım