Esrkcl Yasminsel 37+0 oldum bende. Son bir haftadır ara ara kasığıma keskin acı giriyor. Doktorum bebek aşağı indikçe ağrılar olacak dedi.
Sslnry77 Bende 36.haftadayım ara ara adet ağrısı gibi hafiften kasığım ağrıyor doktora sordum normal demişti
Eliffzngn Yasminsel valla iki gündür kaburgalarımı kıracak gibiYdi resmen ama bugün durgun nadir haraket ediyor korkuyorum bazen neden durgunlaştı diye