Prensimmmm Ben 27 haftalık hamileyim.ve o kadar çok agrım.varki durucak gibi değil çocuk aşırı hareket ediyo evet bu güzel bir şey ama ağrıda olunca çok zorluk oluyo bole durumu yaşayan varmi acaba 😊