Ben philips avent tercih ettim baya araştırdım meme reddi yapmayan en iyi biberonlardan biri. Sanırım 120ccydi benimki cam. Mama düşünmüyorum inşallah gerek kalmaz su koymak için düşündüm ben. Duruma göre mama boyunuda almayı düşünüyorum 🥰
emziktede aynı avent tercih ettim 🥰