Merhaba arkadaşlar 22 haftalık hamileyim..yaklasık iki aydır uyku sorunum var.nedir sebepleri resmen kaburgalarım batıyo yan yattıgımda ayrıca bacaklarım kasılıyo uyuşuyo gibi mide ekşimesi ve ağrımasını hiö bahsetmiyorum bile..derdimi kime anlattıysam çoğu kişiden duyduğum son aylarda bacaklarda kasılma,kramp,sırt ağrısı,kaburga ağrısı olurmuş benim gibi erken bu şikayetleri yaşayan varmı,birde uyku için neler yapıyorsunuz uykusuzluktan şimdiden telef oldum 😞