Bgm_01 Kizlar 38+ 1 hamileyim bugün kontrolüm vardi bebegim hic kilo almamis en son 1 hafta önce gitmistim kilosu ayni sizlerin nasil kilo aliyormu morelim cok bozuldu😔
Elif578 Bgm_01 benimde 37+3 de gitmiştim 2800 dü kilo alsın diye o hafta cici bebe bol bol yoğurt yumurta filan yedim dün gittim kontrole 38 +4 te 3 kilo 130 gr dedi
Merve3333 Bgm_01 son haftalar bebeğin kilosu durur canım sıkma canını.zamaninda doğsunda sütünle beslersin bir şekilde
Berzan1256 Benim 38+6 oldu bir hafta önce gitmiştik kontrolde doktor 3,100 gr dedi haftaya gel dedi ama virüsten dolayı gitmedik gitmeyi düşünmüyorum suyum gelene kadar Doğum başladığında gidicem biraz sancılarım bel ağrılarım var sabırsızlıkla bekliyoruz gözlerimiz yollarda kaldı 😅 doğsa da rahatlasam yüz üstü uyumayı çok özledim ☺️🤣
Selinglr 36 +2 de gittim en son 2800 du 37 haftadayız sıkıldm yaa neler yapıyosunuz zaman gecsin diyeee gecmıyorrr
Deletedmom315 Kızlar bildiğim kadarıyla son haftalarda bebek sadece haftada 25 gr alıyormuş happy momda okumuştum sağlıklı olsunlar yeter elbet alcaklar kilo bu kadar takılmayın ☺️ Benim de 37+4 de 2900-3000 kg civarı dedi şu an 37+6 olduk.
Eylul-Ada2020 36+4 te 2920 gr dı ne kadar doğru çıkar bilemiyorum şimdi 36+6 yız son 10 günümüz sezeryana 3200?olur inşallah fite umut ediyorum zaten düşünmekten gına geldi
Eylul-Ada2020 36+4 te 2920 gr dı ne kadar doğru çıkar bilemiyorum şimdi 36+6 yız son 10 günümüz sezeryana 3200?olur inşallah fite umut ediyorum zaten düşünmekten gına geldi
Uykuclimon Bgm_01 en son 35 ye gittim 2.750 gr dı şuan 36+5 doguma 14 gün kaldı sezeryan kaç olur acaba
Bgm_01 Uykuclimon canim kac olur hic bilmiyorum ama saglikli olsun dogumdan sonra o yeter benim 1 haftada hic almamis mesela
Ktuna Benim 38+3 te 3.400 grdı. Her hafta gittiğimde 250-300 gr almış oluyor. Genellikle muz, süt, ceviz, kaşar, bol yeşillik ve her gün yumurta yiyorum. Sanırım bunlar aldırıyor