Arkadaşlar 37 haftadayım. Bugün sabah kasıklarıma felaket ağrı girdi oturdum, oturunca akıntım geldi korktum baktığımda sarı renkte afedersiniz koyu idi. Sonra belime ağrı girdi aldırış etmedim yemek yaptım biraz ev topladım sonra uzandım geçti. Ara ara tekrar geldi ama bebeğimin hareketleri o kadar ağrı yaratıyor ki sürekli tuvaketteyim çıkmasam yeridir. O oynadıkça ben bir ağrı hissediyorum. Bunun için doktoru aramakta istemedim, pazartesi kontrol var. Sizce bunlar normal mi? ( ilk gebelik )