HUMYRA Merahabalar kızlar doğum parası alan varmı aranızda nasıl oluyor doğumdan önce başvuru yapılıyormu bilen varsa anlatabilirmi 🤗🤗
uruk1 Doğumdan sonra doğum raporu ile basvuru yapıyosun netten. Ptt den alınıyo bende henüz almadim meleğim 2 aylık.ama kartima aktarabiliyormuşum o şekilde hesabıma yatrcaklar ptt ye gidemem her yer kirli.