minikmucizemmm-123 Kızlar 15 aylık kızım var benim artık kontrole gitmem lazım kızım için ceza yazarlar mı problem olur mu bırakacak kimsem yok burda 😏
Gulanelis minikmucizemmm-123 bebeğini bırakacak kimsen yoksa götür canm mecbursun eğer bir şey derseler o zaman biraz bakın ben hastaneye gidip geleyim de
Deletedmom378 minikmucizemmm-123 kuzum haberlerde görmüştüm polis veya ambulansı aramanız gerekiyor yolda çevirip tekrar eve gonderiyolarmis geçen haberlerde kadın çocuğu ateslenmis diye hastaneye gitmeye çalışıyordu polis çevirmiş ve ambulans çağırıp gondermislerdi bence tedbiri elden bırakmayıp polisi arayıp bilgi alın yine tercih sizin 🤷
B_u_k [bilinmeyen] Hatta ambulansı aradım gelmedi falan demişti kadın. Ateşlenmişti yavrum, üzülmüştüm çok.
Deletedmom378 B_u_k aynen ulasamamisti sanırım kimseye ama riske atmak yerine bence aranmalı polis veya ambulans açıkçası ambulanslarida çok sağlıklı bulmuyorum virüsten dolayı ama başka çaremiz yok en mantıklısı bilgi alıp gitmek diye düşünüyorum 😊
Fame [bilinmeyen] canim benim de 2 yasinda kizim var gecen hafta doktora gitmem gerekti mecbur 1 aydir gitmedigim icin 112 yi aradim randevu alip doktoruma gitmem gerek gebeyim ve bebegimi birakacak kimsem yok sokaga cikma yasagi da var biliyosunuz dedim kayit olusturuyorlar ve saglik bakanligi sizi aricak dediler yarim saat sonra saglik bakanligi aradi randevu saatimi gunumu soyledim tamam ben bi yarim saat oncesine randevu versem arac gondersem yeterli olur mu dediler evet dedim ve randevu gunu arkadaslar gelmeden aradilar belediye ekibi geldi ozel belediyeye ait bi arac ile bebegimi ve beni goturup geri getirdiler sagolsunlar. Sizde boyle yol izleyebilirsiniz yardimci oluyolar yoksa ceza felan yazabilirler mecbur bu durumda yardimci olucaklar zaten
Fame [bilinmeyen] canim benim de 2 yasinda kizim var gecen hafta doktora gitmem gerekti mecbur 1 aydir gitmedigim icin 112 yi aradim randevu alip doktoruma gitmem gerek gebeyim ve bebegimi birakacak kimsem yok sokaga cikma yasagi da var biliyosunuz dedim kayit olusturuyorlar ve saglik bakanligi sizi aricak dediler yarim saat sonra saglik bakanligi aradi randevu saatimi gunumu soyledim tamam ben bi yarim saat oncesine randevu versem arac gondersem yeterli olur mu dediler evet dedim ve randevu gunu arkadaslar gelmeden aradilar belediye ekibi geldi ozel belediyeye ait bi arac ile bebegimi ve beni goturup geri getirdiler sagolsunlar. Sizde boyle yol izleyebilirsiniz yardimci oluyolar yoksa ceza felan yazabilirler mecbur bu durumda yardimci olucaklar zaten
Fame [bilinmeyen] canim benim de 2 yasinda kizim var gecen hafta doktora gitmem gerekti mecbur 1 aydir gitmedigim icin 112 yi aradim randevu alip doktoruma gitmem gerek gebeyim ve bebegimi birakacak kimsem yok sokaga cikma yasagi da var biliyosunuz dedim kayit olusturuyorlar ve saglik bakanligi sizi aricak dediler yarim saat sonra saglik bakanligi aradi randevu saatimi gunumu soyledim tamam ben bi yarim saat oncesine randevu versem arac gondersem yeterli olur mu dediler evet dedim ve randevu gunu arkadaslar gelmeden aradilar belediye ekibi geldi ozel belediyeye ait bi arac ile bebegimi ve beni goturup geri getirdiler sagolsunlar. Sizde boyle yol izleyebilirsiniz yardimci oluyolar yoksa ceza felan yazabilirler.
Fame Canim benim de 2 yasinda kizim var gecen hafta doktora gitmem gerekti mecbur 1 aydir gitmedigim icin 112 yi aradim randevu alip doktoruma gitmem gerek gebeyim ve bebegimi birakacak kimsem yok sokaga cikma yasagi da var biliyosunuz dedim kayit olusturuyorlar ve saglik bakanligi sizi aricak dediler yarim saat sonra saglik bakanligi aradi randevu saatimi gunumu soyledim tamam ben bi yarim saat oncesine randevu versem arac gondersem yeterli olur mu dediler evet dedim ve randevu gunu arkadaslar gelmeden aradilar belediye ekibi geldi ozel belediyeye ait bi arac ile bebegimi ve beni goturup geri getirdiler sagolsunlar. Sizde boyle yol izleyebilirsiniz yardimci oluyolar yoksa ceza felan yazabilirler.
Fame [bilinmeyen] Canim benim de 2 yasinda kizim var gecen hafta doktora gitmem gerekti mecbur 1 aydir gitmedigim icin 112 yi aradim randevu alip doktoruma gitmem gerek gebeyim ve bebegimi birakacak kimsem yok sokaga cikma yasagi da var biliyosunuz dedim kayit olusturuyorlar ve saglik bakanligi sizi aricak dediler yarim saat sonra saglik bakanligi aradi randevu saatimi gunumu soyledim tamam ben bi yarim saat oncesine randevu versem arac gondersem yeterli olur mu dediler evet dedim ve randevu gunu arkadaslar gelmeden aradilar belediye ekibi geldi ozel belediyeye ait bi arac ile bebegimi ve beni goturup geri getirdiler sagolsunlar. Sizde boyle yol izleyebilirsiniz yardimci oluyolar yoksa ceza felan yazabilirler.
minikmucizemmm-123 [bilinmeyen] demi en mantıklısı öyle derim 😂 [bilinmeyen] ya ne hallere düştük bide ben merkezdeyim fakat gideceğim hastane ilçede kesin aramalıyım polisi demi
Fame [bilinmeyen] Canim benim de 2 yasinda kizim var gecen hafta doktora gitmem gerekti mecbur 1 aydir gitmedigim icin 112 yi aradim randevu alip doktoruma gitmem gerek gebeyim ve bebegimi birakacak kimsem yok sokaga cikma yasagi da var biliyosunuz dedim kayit olusturuyorlar ve saglik bakanligi sizi aricak dediler yarim saat sonra saglik bakanligi aradi randevu saatimi gunumu soyledim tamam ben bi yarim saat oncesine randevu versem arac gondersem yeterli olur mu dediler evet dedim ve randevu gunu arkadaslar gelmeden aradilar belediye ekibi geldi ozel belediyeye ait bi arac ile bebegimi ve beni goturup geri getirdiler sagolsunlar. Sizde boyle yol izleyebilirsiniz yardimci oluyolar yoksa ceza felan yazabilirler.
Fame [bilinmeyen] Canim benim de 2 yasinda kizim var gecen hafta doktora gitmem gerekti mecbur 1 aydir gitmedigim icin 112 yi aradim randevu alip doktoruma gitmem gerek gebeyim ve bebegimi birakacak kimsem yok sokaga cikma yasagi da var biliyosunuz dedim kayit olusturuyorlar ve saglik bakanligi sizi aricak dediler yarim saat sonra saglik bakanligi aradi randevu saatimi gunumu soyledim tamam ben bi yarim saat oncesine randevu versem arac gondersem yeterli olur mu dediler evet dedim ve randevu gunu arkadaslar gelmeden aradilar belediye ekibi geldi ozel belediyeye ait bi arac ile bebegimi ve beni goturup geri getirdiler sagolsunlar. Sizde boyle yol izleyebilirsiniz yardimci oluyolar yoksa ceza felan yazabilirler.
Fame [bilinmeyen] Canim benim de 2 yasinda kizim var gecen hafta doktora gitmem gerekti mecbur 1 aydir gitmedigim icin 112 yi aradim randevu alip doktoruma gitmem gerek gebeyim ve bebegimi birakacak kimsem yok sokaga cikma yasagi da var biliyosunuz dedim kayit olusturuyorlar ve saglik bakanligi sizi aricak dediler yarim saat sonra saglik bakanligi aradi randevu saatimi gunumu soyledim tamam ben bi yarim saat oncesine randevu versem arac gondersem yeterli olur mu dediler evet dedim ve randevu gunu arkadaslar gelmeden aradilar belediye ekibi geldi ozel belediyeye ait bi arac ile bebegimi ve beni goturup geri getirdiler sagolsunlar. Sizde boyle yol izleyebilirsiniz yardimci oluyolar yoksa ceza felan yazabilirler.
minikmucizemmm-123 [bilinmeyen] kuzum benim gideceğim hastane yarım saat 40 dakika mesafede yine de yardımcı olurlar mı ki 😏
minikmucizemmm-123 [bilinmeyen] kuzum benim gideceğim hastane yarım saat 40 dakika mesafede yine de yardımcı olurlar mı ki 😏
Fame [bilinmeyen] yardimci olurlar zaten soruyorlar nereye randevunuz diye gelmeden ona gore geliyolar mecbur yardimci olcaklar napalim. Ay ben bi kez yazdim gonderdim buraya cevap bi suru gitmis ard arda anlamadim hata vermisti paylasirken kusura bakmayin
minikmucizemmm-123 [bilinmeyen] uygulamada sorun var canım benim yorumlarda ikişer gitmiş ☺️ Bende bir bilgi alayım bakayım teşekkür ederim kuzum