Ozlemsahin Meraba kizlar bugün hastaneye gittim doktor 7 haftalik hamile olduğumu soyledu kese var bebek yok kalp atisi faln yok pazartesu yine gidecem bu normal mi sizce
Aylaninannesi Ozlemsahin merhaba benim de görünmedi hatta yolk bile görünmedi 8. Haftadan sonra göründü o yüzden bekleyin
2712_ Ozlemsahin bende aynı durumdayım 6 haftalık gebeyim boş gebelik dedi kese boş diye sonra baktık yolk kesesi oluşmaya başlamış sizce gebelik olurmu ki yoksa kürtaj dedi rabbim yardım etsin bunu yaşayan varmı
Gunsss Yolk kesesi oluşmamış mı peki doktorunuz birşey söylemedi mi? Kese içinde yolk kesesi oluşması bebek oluşması için ilk adımdır.
Ozlemsahin 2712_ benim gibi sizde bekleyin inslalah boş gebelik değildir rabbim kimsenin çabasını boşa çıkarmasın
Halimehacin [bilinmeyen] hayır sakın öyle bişeye izin vermeyin doktor istese bile çok duydum düşük tehlikesi yaratıyor. Bekleyin 2 hafta daha derim
2712_ Halimehacin bende hiç istemedim bu zamana kadar ısrar etti beklemek istedim hep boş gebelik dedi radyoloji ultrasona gönderdi ordan kesede yolk kesesini gördük bekleyelim dedi olmazsa kürtaj dedi bilgilendirmiyoda başından beri hep olumsuz sevinemedim hamile olduğuma
Halimehacin [bilinmeyen] hayır sakın öyle bişeye izin vermeyin doktor istese bile çok duydum düşük tehlikesi yaratıyor. Bekleyin 2 hafta daha derim [bilinmeyen] Başka Bi doktora görünün isterseniz 2 hafta daha bekleyin ama ben 8. Hafta da duymustum
2712_ Halimehacin bu hafta gidicem olmadı bekliycez nasip kısmet inşallah bebeğim oluşur ya bi ümit yolk kesesi var sonuçta
Fuliaa90 Ben yaşamadım ama burda okadar çok böyle şeyler duydum ki bence bir başka doktora daha gidin