Elifaydogan06 Merhaba kızlar ben 11+5 haftalık hamileyim yüzümde özellikle yanak ve çene bölgemde aşırı sivilcelenme oldu var mı benim gibi olan ne kullanmam gerekiyor
Haticee06 Elifaydogan06 bende 10+4 üm çenem yanaklarım aynı şekilde çok fazla sivilcelenme oldu bu haftalar normal diye biliyorum
Sinempl Elifaydogan06 bende 12+1 im aynı şekilde bende de var. bişey kullanmıyorum riskli olabilir diye
Bulantii Elifaydogan06 bende 11+4üm canım sırtım çok kötü hem sivilce hemde kaşıntı isilik gibi ama çok sızlıyor. Ben bebek pudrası sürüyorum kurutuyo en azından kaşıntısını alıyır yüzümde de adet zamanım da çıkıyor sonra gifiyor kendi kendine
Elifaydogan06 Sinempl bende korkuyorum evlenmeden yüzümden tedavi görmüştüm iyileşmişti şimdi yine başladı ne kullanabiliriz acaba 🥺 iz kalıyo
123_456 Elifaydogan06 böyle kirlenirsin ya duşta keselersin vücudunu derin kabuk atar aynı öyle ama sadece çenem burnumun etrafı ve dudaklarımım yanı Ben herseyi kullandım geçmedi eşim el yüz sabunu al bi kere dene dedi valla bi kaç defa yaptım kökten gitti
irva Elifaydogan06 Elifaydogan06 Olsun canım boşver ilk bende tuhaf oldum napcam böyle diye ama şuan saldım sallamıyorum.Canlar sağlıklı olsun da biz gerisini zamanla hallederiz.Sıkma tatlı canını sen.😊
Melekk0626 Merhaba 12+2 benim de aynı şekilde sivilcelerim oldu sudocrem kullanıyorum biraz iyi geldi zaten bebek bakım kremi bi zararıda yok bakabilirsiniz
Melekk0626 Elifaydogan06 rica ederim geceleri yüzümü temziledikten sonra yüzümün heryerine sürüyorum sabah yumuşacık oluyor ve kurutuyor sivilceyi
Haticee06 [bilinmeyen] gebelikten dolayı kan basımı çoğaldıgından ciltte ve vücutta yağlanma görünürmüş çokça bunun için tek doğal yöntem limon ve maden suyu