Kizimveoglumm meltemkokden devlet var ama doktor herhangi bişey görmese yollamıyor bana sadi konuk öyle dedi
Melikefurkan Benden detaylı ultrason istedi doktor yaptırdım salı günüde sonucunu almaya gidecem doktordan inş. Kötü birşey çıkmaz. Herkezden mi istiyorlar detaylı ultrasonu yoksa birşey gördüğü zaman mi.
meltemkokden Herkesten istiyolarmış benden henüz istemedi haftam gelmedi ama şimdiden araştırmaya başladım
Mrve26 önemli diyip baslik aciyosunuz ne oldugunun aciklamasinida yapmiyosunuz baslikta bizde ciddi bi durum diye girip bakiyoruz belki acil bi durumdur bebekle alakali skinti vardir diye karsimiza cikana bak renkli doppler !!! bu nasil tezatlık !?
meltemkokden Mrve26 canım bu kadar büyüttme istersen. Buda belki benım için önemli bi konu senın için degil bu kadar büyütmeyelim
ElifMcahitDeste Ben Bakırköy doktor Sadi konuk hastanesine gidiyorum randevu 4 ya da 5 ay sonra sına vereceklerini söyledi doktor sen en iyisi özel de yaptır dedie