Cecoefto Kizlar disim çok fazla agriyo acaba hamile olupta dişçiye giden varmı hangi antibiyotik oneriyolar 9 haftalık hamileyim
123_456 Cecoefto canım ben hala çekiyorum 14 haftalık hamileyim mahf oldum ağrısı kulağıma başıma vuruyor doktor parol içebilirsin dedi antibiyotik istedim ben onu ancak dişçi izni olursa yazarım dedi
Cecoefto 123_456 dış agrisini çok iyi bilirim bı insanın başına gelebilecek en kötü şey yani bence dişçiye git hem hamilelik hem dış ağrısı stres daha beter ediyo insanı
123_456 Cecoefto valla canım bu durumda gitsem bile doktor birşey yapmaz diş çekemez korkuyorum hemde dişçiden valla yemek yemeye hasret kaldım sürekli aç geziyorum eşim yemek yiyince ondam gıcık alıyorum 😒😒
Cecoefto 123_456 disciden bende çok korkuyorum hamile kalmadan önce başladı ağrım ama korkudan gidemedim her agridiginda antibiyotik içtim ağrısı geçtiğinde gitmedim şuan gitmedigime pişmanım 😣
yaseminligunler Canım 20 lik dişten ötürü 1 aydır cekiyorum önce iltihap çenemi kitledi 10/15 gün açamadım dişçiye gittim parol ve doramycin kullandım onun faydası oldumu bilmyrm cok düşük doZlu antibiyotikmiş hala cenemi acmakta zorlanıyorum cevresi yara oldu hep
Cecoefto yaseminligunler 😣 çok korkuyorum su dış agrisindan acaba pazartesi dişçiye gidicem internette agumentin hamileler kullanabilir yaziyodu araştırdığımda bence sende o ilacı kullan eğer veriljyosa cunki en iyi etki eden ilaç o