denizzzakdeniz kahvaltiyi cok gec yapiyorum hep saat 12:30 gbi flan uyanamiyorum erken 8+6 hamileyim sakincalimi kahvaltiyi aksatmam?
ZeynepKr denizzzakdeniz canım öğün atlıosn ve bence zararlı o saatte öğle yemeğini yemen gerek. Ben 7.30 gibi açlıktan kıyılmıs vaziyette uyanıyorum 🙈
NeslihanPiaAbac denizzzakdeniz bende genelde bu saatlerde uyanıyorum yapıyorum kahvaltımı.Sadece yemek saatlerimiz kaymış oluyor yoksa aç kalmış olmuyoruz.
ressamanne_ denizzzakdeniz şu an bebek senden beslenmiyo zaten canım 3 ay sonrasında daha dikkat edersin 😊
Nesrinnn Bende birazdan yapıcam geç ama elimde değil uyanamıyorum ve karnım hala aç değil mecburiyetten yicem
ZeynepKr Nesrinnn canım kendini nasl aliştirirsan öyle gider bikaç gün erkenden uyan yap kahvaltini mutlaka alişacaksin yemedikçe canında istemez
Nesrinnn ZeynepKr doktora erken saatte gidiyorum erken kalkmaya alısayım diye ama erken kalkıncada midem bir sey almıyor gerçekten canım 😐