Kubra_bs Selimem aloe vera belki zarar verebilir bazı kan gruplarında da sıkıntı yaratıyor ya bence onu dr una sormadan kullanma
Kubra_bs Uzundirekmerve çok normal bende ilk bebeğimde çok tecrübesizdim ki o zaman böyle insanlarla iletişim şansıda pek yoktu Bu program bile bizim için büyük nimet herkes birbiriyle birşeyler paylaşıp fikir danışabiliyor 😉🙏🏻
Cnsbll ben lierac ve yag karısımı(hindistan cevizi,kayısı yagı,zeytınyagı) kullandım ilk hamileliğimde hiç çatlagım olmadı.gece yatmadan yag karısımı sabah kalkınca lierac..yalnız ben 4.ayda basladım gec baslayınca etki etmiyor
sakinim_tmm Kızlar hamilelikte kantoron zararlı diye biliyorum ben iyice araştırın bence kantoron yağını. Ben saf vazalin kullanıyorum 31 haftalık minicik bile bi çatlağım yok sadece eski çatlaklarım var onlara bile fayda etti
Kubra_bs sakinim_tmm aslında çatlak oluşumu birazda yapısal özellikle kuru bir cilt yapısına sahipsen çatlamama şansın çok az 😉
sakinim_tmm Kubra_bs cildimde çok kurudur 😊 ama şans diyelim birde sade vazelin çok yağlıya ondan galiba
Tgbb Kubra_bs yoo tüylenme yapmadı hiç. 11. Haftadan beri kullanıyorum 37. Haftadayım. Super dax gro mevcutta olan saçı güçlendiriyor yeni saç çıkarmıyor ki zaten.
Mrvemre2106 Seri1739 hangi bebek yağını kullandınız acaba en iyisi önerilen hangisi bende almayı düşünüyorum da benim doktorumda lierac önerdi
Seri1739 Mrvemre2106 ben johssons babynin yağını kullanıyorum önce hassas ciltler için olanı kullandım son bir aydan beri de bedtime olanı var mor renkli onu kullanıyorum
Smyy06 Uzundirekmerve Bende başlaık açacaktım çatlakla ilgili bunu görmem iyi oldu. Bende 21 haftalık hamileyim dün dusa girerken göğüslerimde hafif çatlaklar olmaya başladıgını gördüm normalde dustan cıktıktan sonra bebe yagı sürüyorum 2 aydır ama cildim cok kuru ve göğüslerim cok büyüdü sanırım yeterli gelmedi göbeğimde filan öatlak yok çok şükür. Ama zeytinyagı ve kantaron merhemi sürmeyi düşünüyorum öneri üzerine bu oluşmus olan göğüsteki çatlaklar gecer mi acaba nilgisi olan var mı
Bebegiimle Uzundirekmerve vallaa çatlamaya çare yokk ben hamileligim boyunca hep önlem aldım vücudumu hep nemli tutuyordum ve hamileligimde hic catlak yoktu sevinmiştim bende taaki doğurana kadar doğurdum sisim söndükçe catlaklar ortaya ciktiii😑😑