Canım ben de adet duzensizliği icin gitmistim bir kutu tarlusal bitirdim ilac bitiminde gene olmayinca test yaptim cift cizgi cikti doktora gittim kan testi verdim ve suan 24+4 haftalik hamileyim ELHAMDÜLİLLAH hic bir sikintimiz da yok bende cok korkmustum ilacin hepsini ictim diye doktor ilk haftalarda bir sey olmaz bebege zarari yok dedi icini ferah tut hayırlı olsun 😊