12454 Kızlar elimde 1 tane erken gebelik testi var gebelik şüphem var adetime 4 gün kaldı sizce bu testi şimdi mi yapmalıyım sonra mı bir defa düşük yaptım ondan doktor bana geç döllenme oldu demişti bu yüzden kararsız kaldım
Meerryy 12454 bence bekleyin garanticiyimdir ben. Sonrasında üzülmemek için. Çünkü çıkmayabilir 4 gün bazen bazı gebeliklerde erken oluyor bekleyin içiniz rahat eder adet günü yaparsanız
12454 Meerryy bende kan vermeye gitmek istemiyorum testte de kesin sonuç alır mıyım bilmiyorumm ama adetten sonra yapmam daha garanti olur sanırım