Meyrus33 Merhaba arkadaşlar şimdi kontrolden çıktım, 3 cm açıklığım varmış bugün yatırayım doğurtayım seni dedi doktor, istersen de yarın gel dedi, böyle hiç sancı olmayıp 3 cm açıklığı olup suni ile doğum yapan var mı? Epidural takarız dedi 4cmden sonra
Filizzz66 Meyrus33 ben ilk kızımı öyle doğum yaptım. Aynı senin gibi haftası açıklık vardı sancı Varmış ama ben hissetmiyordum hastaneye gittim geceden beni aldılar burda kalıp sabah doğumunu başlatacağız dediler. Sabah 9’da suni sancı vermeye başladılar 10’a doğru suyumu patlattı eve ve doğum başladı dedi 10;30’da tam sancılarım başladı 11;30’da doğum odasına alındım 13;20’de de doğum yaptım suni sancı ile.
Zehramomm Meyrus33 yerinde olsam evde sancımı çeker öyle giderdim bebeğinin bi riski yoksa suni sancı çok zor oluyomuş çünkü
SameTugcEymen Meyrus33 Canım aynı haftadayız. Bebeğim çok baskı yapıyor asagi ve çok kasiliyor sürekli yani. Sancim yok acaba benim de açıklığım var mıdır ya. Yururken bile zor yürüyorum
Kulahci Meyrus33 oğlumda 37+4 de sancıyla gittim açılmam 3 cmdi. Doğum başlamış yatış yapalım dedi doktorum. Ve suni sancının adı geçmedi hiç. Akşamüstü yatış oldu sabaha karşı doğurdum. Gece 2 gibi 5 cm açıklık olunca epidural olmuştum çok rahatlamıştım harika bişey kesinlikle
nagihannss Ayse3244 bende çok merak ediyorum doktorum çatı muayenesi yapmadığı için açıklığım var mı yok mu bilmiyorum 39 haftalığım
Meyrus33 Ayse3244 yok benim hiç ağrım falan yok şuan, daha önce de olmadı kontörle gitmiştim doktor baktı sadece o an söyledi
Fatovebebegi Hanımlar açıklığı hissedemezsiniz bide bazen suni sancıyı vermeden sancınızı bile hissetmezsiniz ben hissetmiştim sancılarımı karnım kasılıp kasılıp tas gibi oluyordu ama açıklığı hissedemezsiniz
Filizzz66 Meyrus33 evet açılman varsa suni sancıyla dahada hızlı ilerliyor. Ama sana tavsiyem mutlaka karnını iyice doyur. Evet sancı çekmesi zor ama doğumdan sonra hiçbirşeyin kalmıyor
Eloo Meyrus33 bir hafta önce bende doktora gittim nst de sancı gözüküyor alttan muayene ediyim mi seni dedi doktor siz bilirsnz dedim ettikten sonra 3 cm açıklık var dedi ama eve git sancıların gelince gelirsn dedi hala tık yok 38+4 şuan ve yarın tekrar doktora gitswm mi diorum bu kovid yüzünden hastanede gözümde kararmış öylece bekliyorum
ktnzehra49 benimde aynı gün hastaneye gidince nst de hiç sancı çıkmıyo ama eve gelince belimde ağrılar oluyo kasıklara vuruyo alta zorluyo 1 cm açıklığım var şuan salıya kadar doğum olmazsa başlatılacak benimde suniyle
Tospikveannesi Meyrus33 ben 4cm le hiç ağrısız gittim önceki doğumumda ve suni sancıyla 5 saate doğum yaptım
Syma95 Meyrus33 ben bugün kontrole gittim 38+3 açıklığa bakmadı hiç çatı muayenesi yapmadi yani. Sancın olunca yapicam dedi :/
elifsrbs Meyrus33 doğum için 2 haftanız var fazladan ve çok iyi 3 cm açıklık olması kesinlikle suni taktırıp o acıyı yaşamayın 40. Haftanıza kadar açılmanız ilerler bence baktınız ağrınız çok fazla doktorun dediği gibi epidural olursunuz mis gibi acısız ağrısız Doğum 👌🏻😉😀