ben de bu kayinvalideleri anlamiyorum,herkes kendi cocugunu nasil yetistirrse yetirstrsin neden karisirlar,siz icinizi ferah tutun, hemsire gelip gogsunuze koyar zaten bebegi, asil emzirmedginiz de sutunuzun gelmesi uzun surer bebekte sarilik riski artar, sizin sinirlerinizi bozmak icin soyluyodur o.