denizimsi18 Kızlar doktorum bebekte böbreğinde 7 mm kist saptadı çok riskli falan değil dedi ama böyle olan varmı aranızda doğuma kadar yok olabiliyormuş çünkü
Julidee denizimsi18 meraba benimde aynı olay başıma geldi aradan uzun zaman geçmiş ama sormak istiyorum sağlıklı ve sorunsuz bi şekilde doğum yaptınızmı kistler kayboldumu kendiliğinden ?