Bahar46 İyi günler arkadaşlar benim kafama çok takılıyor da bileğiydi olan arkadaşlar yardımcı olabilir mi hamilelikte 8.haftaya gireceğim yarın göbek bölgesi ağda yaptırabilirmiyim acaba fikriniz nedir ?
jrarya Bahar46 19 haftalığım en son gittiğimde bunları napıcax dedim şuan çok yok ama seni rahatsız ederse alırız dedi kuaförüm kendiside iki hamileliğinde almış bende ilerleyen aylarda aldırıcam 🤔🤔
Happygril Bahar46 canım ben 23 haftalık gebeyim bugün yaptırdım ilk defa normalde beyazim gobegimde hiç kil yoktu hamilelikte felaket çıktı bugün kuaför aldı acımadi ama
Bahar46 Annesininminigi aynı şekilde bende rahatsız oluyorum ve yarın gidip kuaförümle de konuşayım daha önce hamile olup aldıranlar olmuşmu diye
Bhrygz Bahar46 ben düzenli olayak yaptırıyorum hiç bi problem olmuyo.Zaten yapan kişi hassas davraniyo yani ben hiç problemle karşılaşmadım.Genital da keza o şekilde.Güvendiğiniz temiz bir ortamda yaptırabilirsiniz
Zynpogz Bende hamile olmadan once aliyodum hamilelikte malum karin buyudukce killar daha belirginlesiyo ve cikiyo gecen kendim yaptim hem.cok acidi hemde sivilce tarzi seyler cikti ilk defa boyle bisey oldu . Cook cabuk uzadi yine ama bu sefeer agdayla alirmiyim bilmiyorum korkuyorum .tabi herkeste boyle olcak diye bisey yok
Mucizem Bahar46 valla canım daha dün ağdaya gittim bikini ve göbeğimi aldırdım 32. Haftamdayım illaki bi zararı vardır ama gördükçe rahatsız oluyorum zaten hamile kalmadan da göbeğimi aldırıyodum temiz ve güvenli bi yere yaptırabilirsin ama çok kasmaman lazım kendini bebek de rahatsız oluyo sonra ☺
Ladess Eses canım kendimde estetisyenim ,bitksel içeriği gayt iyi görünüyor,baktım içeriğine ,bir zararı olacagını düşünmüyorum ,yani ağda yapamayacgım göbeğime bunu kullanmak çok mantıklı geldi bana