Kızlar vajinamın girişinde balon gibi parmak kadar şeffaf içi sıvı dolu bir şişlik oldu doktoruma gittim patlattı kültür örneği aldı enfeksiyon falan cıkmadı doktorum riskli bi durum olmadığını söyledi bugün baktım tekrar şişmiş balon gibi bişi vajina girişimde doktorumda tekrarlayabilir dedi ya bu ne neden oluyor ki doktorum hormonlarından dedi ama korkuyorum doğuma falan bi zorluğu olurmu başına böyle bir şey gelen oldu mu içimi rahatlatırsanız sevinirim 😔