Ipekyuksel 2 gündür rahmimde öyle bir baskı oluyorki aniden sanki bebek çıkcakmış gibi dün akşamda beyaz akıntım oldu ve bugun sabahta idrarla birlikte leke gibi birşey aktı. Neden olabilir doktorum cumartesi pazar çalışmıyor 😞
Cansummm Ipekyuksel bence acile gitmelisin. Plesantası yada bebek Rahmi zorluyor olabilir. Benimde aynı şey gelmişti başıma ertesi gün gittiğimde bebeğin plesantası rahim ağzına inmiş ve onun zorladığını söylediler. Kese altında kanama alanları oluşmuş. İğne ilaç verip dikkat etmemi söylediler. Çok şükür plesanta yavaş yavaş yukarıya çıkıyo ama kanama alanlarım hala duruyor.
Esrelf Ipekyuksel canım devletin aciline git. İdrar yollarında enfeksiyon varsa kanama yapabiliyor. Korkma rahimden gelmez. Eğer vajinadan gelen bir lekelenmeyse rahim ağzına ve plesentanın konumuna baktır. Ama mutlaka git acile.
Cansummm Ipekyuksel özele gittim canım benim Dr um un çalıştığı hastaneye gittim olaki yatış yapılmam gerekirse diye. En azından sabahına Dr um gelecekti yada haber veriyorlar hastanız böyle böyle diye gelmese de yönlendiriyor