Kiymetlibebek kizlar sizinde oluyormu bazi gunler sanki bebeği cok aşağida tasima hissi bir ağirlik baskı var gibi karnın alt bölgesinde🤷🏻♀️ 26 haftaliğim
Evita Kiymetlibebek bebek hissi mi bilmiyorum da sanki oraya taş gibi bi ağırlık çökmüş gibi oluyor, aynı anda karnım da sertleşiyor sonra geçiyor kendiliğinden.
Tgcgcl Kiymetlibebek yemeği yeyince bazı zamanlar ağırlık oluyor wcye giriyorum ama yine 1.2 saat sürüyor bi de uyumaya yakın başlıyor ağırlık
Evita Kiymetlibebek 30 dayım, 25 ten beri oluyor. Dr a söyledim napıyosan pozisyon değiştir, çok yürüdüysen dinlen, hareketsiz kaldıysan hareket et gibi şeyler söyledi. Tabi öncesinde muayene etmişti kötü bişey göremediği için öyle dedi.
Evita Kiymetlibebek tabi düzeliyor. Düzelmese çok uzun sürse zaten dr a gene söylerdim. Rahatsız edecek boyutlara vardıysa geçmiyosa bilgilendir mutlaka dr unu.