Merhaba kızlar. Sizlerden çok dua istemiştim hepinizden Allah razı olsun 😍 bugün bebeğimin kesesini gördük kese oluşmuş 🤲🏻 Ve kalp atışını duyduk çok şükür. Ultrasonda bi hafta geriden geliyorum şu an 5+6 gözüküyor. Doktorumuz kalp atışları bana biraz düşük geldi dedi 2 hafta sonraya randevu verdi. Umarım bişey çıkmaz aklıma takılmadı değil. Dua ederseniz sevinirim kızlar 😢