123_456 Hasretayar canım bende yeni 14 haftalık oldum benimde idrarım öyle oluyor doktorun verdiği vitamin ilaçlardan öyle oluyordu canım korkma 😘
MMelike123 Kızlar siz 12. Haftayı geride bırakmışsınız hemen size sorayım dedim ☺️ Ben 12. Haftadayım şimdiye kadar hiç kaşık ağrım olmuyordu 3 gündür kasık ağrım var normal mi 😏
Nacarserap 13+5 bulantilarım baş ağrılarım geçti çok şükür… kasık ağrısı bendede oluyor ara sira bel ve kasık agrısı normal dedi doktorum… adet ağrisı gibiydi onlar olacak dedi… herkezinki aynımıdır bilmiyorum canım
Nacarserap 3 4 gün once benimde göğsumden beyaz sivı aktı o korkuttu beni kontrolümede daha var böyle birsey geldimi başınıza
Sltn12ylmz Hangi vitamini kullanıyorsunuz doktorum sağlık ocağında verilen vetamini kullanmakı istedi ama onu kullanmak istemiyorum
Nacarserap Sltn12ylmz decavit kullaniyorum… özel hastaneye gidiyorum lakin doktorum decavit verdi ilacimdan memnunum… bazı kişilere yan etki olarak ishal yapiyormuş lakin bende olmadı canim