Kartal Vera hastanesi n de doğum yapicak yada yapmış olan varmı benim 2. Doğumum olucak orda hastane pandemi olmadığı için şanslıyım ama 25 Nisan da tehlikeli bir haftaymis stresten karnım tasgibi oldu siz nerelerde dogum yaoiyorsunuz durumlariniz nasıl