Bgmbgm EzgiDilekAta nasıl olmuoki o cnm spermler şırınga cekeseye kadar ölmüyomu sadece meraktan soruyorum valla
EzgiDilekAta Snur94 yok canm iki yıl önce 5,5 aylık doğum yapdm bebeğimi kaybettim iki yıldır da bebek istiyorduk olmadı doktorlar bi sıkıntı yok demesine rağmen olmadı şırıngayla gebeliği duydum denedim şuan 8. Haftalık gebeyim bebişimde gayet sağlıklı
Snur94 EzgiDilekAta maşallah tutmuyor genelde diye biliyorum genelde ilişkiye giremeyenler yapıyordu allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
EzgiDilekAta Bgmbgm spermlerin dış ortamda yaşama süresi her insanda farklıymış tabide genellikle en az 10 dk zaten işlemi yapman 1 dk sürüyo şırıngada tek kullanımlık temiz zaten o yüzden ölmüyolar canm 🤗
EzgiDilekAta Snur94 biz 4 arkadaş bu yöntemi uyguladık 4 ümüzde hamileyiz ilk denemede 🤗🤗 şaşırtıcı saçma gelmişdi denerken ama şimdi mükemmel bi yöntem die olmayan herkese anlatıyorım 💃💃
Nuno56 EzgiDilekAta nasil oldu acaba ben 2 seferdir siringa ile deniyorum bacaklarımı duvara koyuorum steril kaba spermi aktarıyoruz siringa ile gönderiyorum vajinusmus hastasıyım başka çarem kalmadı 31 yaşıma giriorum adet düzenim 40 50 gunde bir olmaya başladı hamile kalamazsam anne olamazsam cok üzülürüm hergun dua ediorm bu siringa ile hamile kalanlar bana ulaşabilir mi lütfen
bebegim42_ EzgiDilekAta nolur banada anlat benimde 2 senedir çocuğum olmuyor bir tana kürtajım var nasıl yaptın
EzgiDilekAta [bilinmeyen] yumurtlama günüm 9 11 13 dü eczaneden üç tane şırınga aldım iğnelerini attım eşimle birlikte olduk temiz bi bardağa boşaldı şırınganın yarısına hava kalanında spermleri çekdim bacaklar havada şırınga vajinada bir elle destek olarak tuttum diğeriylede son hızla bastım havayla beraber baya hızlı ilerliyor bir gün sonra anca akıntım oldu düşünün hepsi içimde kaldı veee sonuç 🤰😂😂
Nani1994 EzgiDilekAta Merhana Ezgi,Bilmiyorum,Mesajlara bakıyormusun,bir umut yazıyorum,Ben vajinusmusum.1.yıldır evliyiz.Sonunda ben de şırıngayla yapdım,Hamileyim.Amma bebek sağlıksız olur diye çok korkuyorum.Senin evladın nasıl? İyi misin
Yumurta Nani1994 merhaba bende vajinismus hastasıyım. Şırınga ile kaç kez deneme yaptın canım.bilgi verir misin.bende çocuk çok istiyorum ama olmuyor
Merrvvee Nani1994 Yumurta vajinismus kötü birşey biliyorum ama bunu yenmeden lütfen bebek düşünmeyin kızlar 😒
Nuno56 Nani1994 merhaba bende siringa ile denemeye başladım 30 yaşımdayım vajinusmus hastasıyım ne yaptıysam penisi kabul edemiyorum anne olamamaktan cok korkuorm insulin siringasi aldım internetten 2 aydir deniyorum tutmadı ne yapmak lazm başka acaba
Derink Yumurta merhaba nasıl uyguladınız da olmadı belki şimdi olmuştur buralarda mısınız bilgi verir misiniz