Kuzular merhaba 5+2 haftalığım kontrolüm vardı gittim doktora bugün bebeğimi gördüm ve kalp atışını bile duyduk ♥️🙏 bebeğim 6 haftalık göründü önde ilerliyormuş adetime göre doktor herşey çok güzel dedi 🥰 çok mutlu oldum Allah herkese nasip etsin inşallah