CakiltasinAnnesi Arkadaslar gögüs kalkanı almayı düşünüyorum dogum mayıs sonu insallah da bircok marka var chicco ile avent arasında kaldım kullanan vsrsa baska markada olur öneri de bulunacak olan var mı
Egeliiii CakiltasinAnnesi yani henüz doğum yapmadım ama gümüş kapakları herkes çok öneriyor bende aldım silvermom onu kullanıcam