Damla0909 Kızlar gecen hafta e bebekten lansinoh hosgeldin bebek setini almıştım. Çok beğendim. Küçük biberon yavaş akış. Büyük biberon orta akış. 2 adette hızlı akış başlığı var. Set 99 tl idi. Sadece o iki başlık internette 25 30 tl.
DenizEliz Damla0909 bende aventin setini aldım dörtlü satılıyodu iki tane yeni doğan iki tane 6 ay üzeri ölçülerde umarım bende memnun kalırım ya okadar oara berdim valla 🙄
bilaloguzunannesi Damla0909 hayırlı uğurlu olsun inşAllah sağlıkla vaktinde kullanmayı nasip etsin😊 bizde alacağız insAllah e bebekten mi sipariş ettiniz
Damla0909 [silindi] unu baby nin biberon temizleyicileri var onlardan alacağım indirime girince. Makinaya atılmaz muhtemelen
DenizEliz AysunFatih avent emzik, avent biberon temizleme fırçası, iki tane 0+ yeni doğan biberon, 2 tane 1+ biberon 250₺ aldım. Cam ama plastik değil ☺️
Damla0909 bilaloguzunannesi evet teşekkür ederim 🤗 gecen bi post açmıştım siz de alacağım demiştiniz sanırım.
Alpelin Damla0909 bence aventten se bu markanın almakla iyi yapmışsınız bende hem aventin hem bu markanın var kullandım bence bu daha iyi ucu dokusu hem anne ggögsüne yakın