Dilekcetin Herkese merhaba 😍 26 haftalık hamileyim ve en başından beri hep demir eksikliği çıkıyor tahlillerimde.ilac da kullanıyorum ama geçmedi.bunu yaşayan var mı bebeğe zarari olur mu .demir eksikliği olanlar nasıl geçirdi.şimdiden çok teşekkür ederim
ilknrgl Dilekcetin benimde oyle demir eksikligim var en bastan beri ilcda kullaniyorum ama ona ragmen gun gectikce dusuyor doktor dogumda cok sıkıntı olur dedi ve biraz daha duserse sık sık bayilirsin dedi 34 haftaligim bnde
Pelo_00 Dilekcetin demir eksikliği maalesef hemen geçen bir şey değil. Uzun süre kullanmanız gerek hamile olduğunuz için bebeğiniz sizin demirinizden besleniyor. İlaçlarınızı aksatmayın ve demir oranı yüksek yiyecekler yiyin.
Dilekcetin ilknrgl internetten arastiyorum anne icin erkekn dogum riski bebek için gelişim geriliği vs yazıyor 😐