Ravzanurh 37 haftalığım ve doktor diğer hafta çatı muayenesi yapacağım dedi en başta ne olduğunu bilmiyordum ama arastırdıkça korkmaya başladım olan varmı çok can yakıyormu😕
NilayKorkmazIlhan Ravzanurh hiç korkmayın kasmayın ben çok korkuyordum çok stres yapmıştım ama korktuğum gibi olmadı ☺
Tolsel Ravzanurh ben o koltuğu görünce bile korkuyordum Çatı muayenesinden bişey anlamadım sıkma yeter nefes al ver bişey anlamıycan
Busucan Ravzanurh Canım 10 sn bile sürmüyor doktor eldiveni iyice jelleyip kontrol ediyor zaten yavasca ıkı parmagını ıcerde acıyor ne agrı ne sancı hıc bişey yok☺ Tabiki kendini kasmaman gerek kasınca sıkışık olacagı ıcın canın acıyabilir
Akifselvi064 Bende 37+1 oldum bugün yapıldı çatı muayenem kolay oldu acı ağrı hissetmedm ama tabi elini sokarken birazck insan korkuyor ama cok acı vermiyor 🙂
asdfk Ben nabıcam bilmiyorum hanımlar ilk gebeligim düşükle sonuclandı o kanamayla heöen hastaneye gittik tabi doktor elini sokup kan pıhtısını attı cöpe ben cok kızdım o an gercekten acıdı acımadımı hic hatırlayamıyorum sadece onu alıp atması beni kızdırmıştı kontrol ettirmedim sabah erken kendi doktorumu aradım ona gittim hemen oda tabi altan muayne olacagımı söyledi deneyelim dedim yaptıramadım cok uğraştı idrara sıkışık gelecegimi söyledi kürtaja karar verdi alttan muayne diyince icimi cız ediyor simdi 20 haftalıgız doktorum sana catı muaynesi yapmam imkansız nabıcaz diyor valla bende kara kara düşünüyorum düşük önleyici kullandım alttan ben yapamadım tabi eşim yaptı ama o da cok uğraştı ilişkiye de aynı şekilde uğraşarak oluyor ( özel oldu ama ) inanın bu korkuyu nasıl yenicem bilmiyorum
Lazhatun asdfk korkmayın aynısını ben yaşadım anlattiklarinizin 2 gün oldu çatı muayenesi olalı lakin korkulacak birşey yok anlık bir yanma hissi oluyor
asdfk Lazhatun valla canım eşime yaptıramadım hapı koydurana kadar canımdan can gitti birde üc ay boyunca alışamadım doktora nasıl yaptırırım bilmiyorum
Neslihanasya Ravzanurh sana sadece sunu dicem catala raht cık kendni kasma hc bsey yok bnada dediler ödün patlyodu sonra içmden dedmki kendmi sksamda sıkmasmda onu yapcak dedm üç saniyr sürdü hc bişey yokmuş kız öyle anlatanlr faso fiso bakyo napyokı bana güven hc korkma👍🏻
hande123 En güzeli bilmemek ben hiçbir şeyi araştırmıyorum araştırırsam korkacam ve kendimi kasacam biliyorum o yüzden gidişine bıraktım benim dr da rahat kasma diyor her şey yolunda diyor gidişine göre bakacaz diyor bende öyle yapıyorum
kubik cati muayenesi dedikleri bugun basim geldi,ben de internette baya korkunc seyler okumustum,normal muayene alttan bakiyor doktor, kendinizi kasmazsaniz aci bile hissetmezsiniz 10 saniye ya surdu ya surmedi.