Yasemin0728 [bilinmeyen] 18 Mart’ta adet olmam gerekiyordu olmadım canim. Virüsten dolayı gidemiyorum korkuyorum
mlsmrtgl [bilinmeyen] canım her şeyin hayırlısı 🙏🏻 Allah gönlüne göre versin . Stres yapma git kan ver hem ne olduğunu anlarsın ona göre bir yol izlersin .
Aysersel Arzu_Kerimova agrım çok ama benim dayanılmayacak kadar diil ama adet agrısı kadar da var ortası benim çok ağrılı olurum
Yasemin0728 [bilinmeyen] 18 Mart’ta adet olacağım gün test yaptım 8. Gün yaptım 17. Gün yaptım 21. Gün yaptım hep negatif cikti. Zaten duzensizdi. Benim adetim ama kimyasal gebelikten sona düzene girmisti
Arzu_Kerimova [bilinmeyen] Hamile kalmışsan asla sıcak suyla yıkanma.İnşallah hamilesindir.Sabah idrari ile yap testi.Adetinden 10 gün geçdimi?
Aysersel Arzu_Kerimova hayır adet gunum bugundu dün başladı lekelenme yumurtlamadan 14. Gun ovülasyon 1 saydım tabi 3 günde çatladı yumurta