minik3434 ben kasım 12 de düşük yaptım, 16 şubatta hamile kaldım. Arada sadece bir kere regl oldum. Reglimin 2. Günü doktor çağırdı, rahmime tüplerme ve yumurtalarıma baktı bir sıkıntın yok, psikolojik olarak hazırsan kalabilirsin dedi. Kaldım bende 🙏🏻