Damla0909 Kızlar gecen hafta e bebekten lansinoh hosgeldin bebek setini almıştım. Çok beğendim. Küçük biberon yavaş akış. Büyük biberon orta akış. 2 adette hızlı akış başlığı var. Set 99 tl idi. Sadece o iki başlık internette 25 30 tl.
Behll_drl Damla0909 ben de geçen hafta aldım bu setten gelmesini bekliyorum🙈 çok araştırdım çok güzeldi yorumları inş bebişlerde sever güle güle kullanın🥰
_defnee Damla0909 Antikolik biberon bence daha iyi almak. Bebek doğdu avent in var antikolik değildi. Bebek kolik oldu. Şimdi Dr. Browns arıyorum her yerde. Keşke ilk başta antikolik başlasaydık. Bizede yanlış verilmiş biberon antikolik olmadığını yenş anladım
Damla0909 Dudubicerr yok canım cam degil ama ucu cok güzel cok begendim. bir tane de cam olandan sipariş edeceğim büyük olandan.
1Vera_ Dudubicerr ben dün baya araştırdım avent set alacaktım ama yorumlarda hep akıtıyor demişler. Ben de lansinoh alıcam.
Damla0909 1Vera_ bu aldığım set e bebekte vardi hala. Ve uygun 2 biberon. 2 de ekstra biberon başlığı hediyeli. 99 tl.
Damla0909 1Vera_ evet ucu cok yumuşak kökü yapıyor akıtıyor va diyenler cok vardı. Yoksa bende 250 tl olan setini alacaktım ama vazgeçtim. Emzik avent ultra air alacağım. Ondan herkes cok memnun
1Vera_ Damla0909 canım gördüm ama ben bir süt sağma makinası alıcam içinde biberonu var. Artı Tekli olarak alıcam kendim bir tane 160ml lansinoh hepsi.